niedziela, 21 grudnia 2014

zimowy projekt u Słonecznika - tydzień 5

Witajcie
Chciałam Wam pokazać moje zdobienie w ramach projektu u Słonecznika, w sumie na ostatni moment, ale mam nadzieję, że zdjęcia się załadują przed północą. 

Inspiracją tego tygodnia były lampki choinkowe :-). Moja interpertacja przedstawia się następująco:










Zielony lakier, który imituje w moim zdobieniu choinkę to Golden Rose z serii Rich Color i numerze 112, piękny odcień zieleni. Na nim namalowałam czarne linie lakierem firmy Inglot do zdobień, a następnie kropeczki kolorowymi lakierami: żółtym, pomarańczowym i niebieskim oraz białym. Kropeczki wykonałam za pomocą sondy. Mąż śmiał się ze mnie, że wyglądają jak konfetii, ale no przecież to są diodowe lampki choinkowe, tak bardzo ostatnio modne :-).

4 komentarze:

  1. Fajne mani :) zupełnie inne niż wszystkie lampeczki przedstawione na pozostałych blogach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lampki, takie inny niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń