poniedziałek, 7 września 2015

The 31 Day Nail Art Challenge 2015 - dzień 7

Witajcie
Pora na kolejny post w ramach "The 31 Day Nail Art Challenge 2015". Tym razem rządzi biel i czerń czyli dzień 7.

Zapraszam:





























Do zdobienia użyłam:
- czarny lakier Bell z serii Gel 4d o numerze 05,
- biały lakier Bell z serii Gel 4d o numerze 01,
- płytka do stempelków od BornPrettyStore o numerze BP-20, którą możecie kupić --> tutaj.

Płytka prezentuje się następująco:

Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2015"

7 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że bierzesz udział w tym wyzwaniu! Chyba przegapiłam ten fakt :D Uwielbiam tę płytkę, chociaż muszę przyznać, że akurat ten wzór jeszcze nie gościł na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wzór z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dmuchawce, latawce, wiatr..." ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie kryje ten Twój biały lakier z Bell. Ostatnio kupiłam sobie z Maybellin i ma straszne prześwity.. :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! :D też myślałam o dmuchawcach, ale w końcu zrobiłam coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Białym lakierem ile warstw robiłąś bo wyszło idealnie.. jeśli jedna lece do sklepu go kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne mani, takie delikatne i eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń