niedziela, 20 września 2015

The 31 Day Nail Art Challenge 2015 - dzień 20

Witajcie
Dzisiejsze zdobienie to było dla mnie nie lada wyzwanie, nie do końca jestem zadowolona, ale to i tak moja trzecia próba. Water marble zrobiłam metodą naklejki i trzeba przy tym być bardzo ostrożnym.

Zapraszam do oglądania zdjęć:








Do zdobienia użyłam następujących lakierów: 
- czerwony to lakier Golden Rose z serii Color Expert o numerze 97,
- różowy to lakier Golden Rose z serii Selective o numerze 79,
- biały to lakier Bell 4d o numerze 01.

Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2015"

11 komentarzy:

  1. Moim zdoniem bardzo ładnie ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marble to dla mnie zawsze wyzwanie, uważam, że calkiem dobrze sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszło, mi ostatnio się nie udają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło! Ja jeszcze nigdy takiego zdobienia nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ;)
    Ja próbowałam tej metody tylko raz i podobał mi się tylko jeden paznokieć z miliarda jakie zrobilam :p za to wszystko dookoła i całe moje ręce były w lakierach, więc tym bardziej podziwiam, że tak fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń