środa, 30 września 2015

The 31 day nail art challenge 2015 - dzień 30

Witajcie

Dzisiaj już 30 września a co za tym idzie 30 dzień wyzwania, gdzie inspiracją do wykonania zdobienia miał być tutorial. Ja wybrałam zdobienie z użyciem wachlarzowego pędzelka do zdobień.


Zapraszam do oglądania:






































Do zdobienia użyłam:

- lakier bazowy to lakier Golden Rose z serii matte satin o nazwie NUDE i numerze 04,
- lakier Golden Rose z serii Rich Color o numerze 114,
- lakier Golden Rose z serii Color Expert o numerze 97,
- pędzelek wachlarzowy do zdobień.

Inspirowałam się niniejszym zdjęciem ( ale posunięcie pędzelkiem robiłam tylko na brzegach paznokci nie na całych paznokciach ):



Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 day nail art challenge 2015"

9 komentarzy: