wtorek, 8 września 2015

The 31 Day Nail Art Challenge 2015 - dzień 8

Witajcie
Dzisiaj kolejne zdobienie w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2015". Tym razem dzień 8 czyli zdobienie metaliczne. Zobaczcie co mi wyszło:

Zapraszam:


































Do zdobienia użyłam:
- kolor bazowy to lakier Golden Rose z serii Paris Magic Colour o numerze 338,
- czarny lakier Bell z serii 4d o numerze 05, 
- płytka do stempelków BP-09, którą znajdziecie --> tutaj.

Płytka prezentuje się następująco:


Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2015"



9 komentarzy:

  1. Fajnie dobrane kolory, jednak.ja zrobilabym metaliczne elementy na czarnym tle. Nie zmienia to faktu, że zdobienie podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne zdobienie na metaliczne wyzwanie :)) całość wyszła subtelnie i nienachalnie :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. te 'kwiatki' idealnie pasują do metalicznego tła ;)

    OdpowiedzUsuń