środa, 9 września 2015

The 31 Day Nail Art Challenge 2015 - dzień 9

Witajcie
Dzisiaj zdobienie kolorowe, ponieważ dzień dziewiąty wyzwania to tęcza. To zdobienie, które Wam pokazuję to trzecie zdobienie w tym temacie, pierwsze dwa nie nadają się do pokazania :-(. Ale najważniejsze że się wyrobiłam. 

Zapraszam:













Do zdobienie użyłam:
- lakier bazowy to jasnoniebieski Golden Rose z serii 60 sec. Express Dry o numerze 11,
- czerwony lakier to Golden Rose z serii Color Expert o numerze 97,
- pomarańczowy lakier to Golden Rose z serii Wow o numerze 37,
- żółty lakier to LadyCode by Bell, bez numeru,
- zielony to lakier Golden Rose z serii Rich Color o numerze 18,
- niebieski to lakier Golden Rose z serii Rich Color o numerze 16, 
- fioletowy to lakier Golden Rose z serii Color Expert o numerze 40,
- czarny lakier Bell 4d o numerze 05, którego użyłam do stempli,
- płytka ze sklepu BornPrettyStore o numerze QA88, którą możecie kupić --> tutaj.
  
Płytka przedstawia się natępująco:

Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 Day Nail Art Challenge 2015"

14 komentarzy:

  1. ale cudne naklejki zrobiłaś <3 mega dużo roboty ale efekt wart każdej minuty spędzonej na przygotowaniu tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Ile pracy musiały kosztować tak jak mòwi Asia, ale warte tego wysiłku, szkoda zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. napracowałaś się, dobrze wiem jak trzeba się nadziubdziać przy naklejkach... ;) ale efekt wyszedł ci świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdobienie :) świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko, ja też mam po 2-3 podejścia do niektórych mani, najważniejsze że ostatecznie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyszły ;) ja też robiłam stemplowe naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasochłonne zdobienie, ale jaki efekt! Wyszło bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie Ci to wyszło ;) pierwsze zerkałam z telefonu i na malutkim zdjęciu myślałam, że to kolorowe kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna tęcza. Widać że się napracowałaś

    OdpowiedzUsuń