wtorek, 20 października 2015

Blueberry 01 i Kabos nr 43

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, w którym użyłam płytki BLUEBERRY 01 oraz lakieru do paznokci Kabos SaloNails o numerze 43. 

Zapraszam do obejrzenia co wyszło z tego duetu:















Do zdobienia użyłam:
- lakier Kabos SaloNails o numerze 43, z nowej jesiennej kolekcji,
- biały lakier do stempelków od Essence,
- płytka do stempelków Blueberry 01, która prezentuje się następująco:


Jak Wam się podoba to zdobienie ? bo mnie bardzo. Te linie są takie cienkie i delikatne, dodatkowo pięknie są wyeksponowane przez kolor granatowy lakieru.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie Ci to wyszło, a kolorek jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:D
    Pięknie wyglądają te wzory jednak ja niestety mam problem z nakładaniem z płytek, muszę jeszcze poćwiczyć ;(
    Zapraszam do siebie
    www.pattlavanda.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, kolor i na dodatek to niesamowite błyszczenie:)
    Obserwuję Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny odcień lakieru <333 no i super pasuje tu wzorek w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jestem nimi zachwycona i zazdroszczę takich ładnych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń