sobota, 3 października 2015

nowości września :-)

Witajcie
W dzisiejszym poście będę się chwalić czyli co nowego wpadło do mnie w miesiącu wrześniu.

Zapraszam: 

Na początek zakupy za punkty z BPS ( dwie osobne przesyłki )



Prezent od męża:




Zakupy w sklepie Blueberry :-)


Lakiery z gazety Glamour: ( nr 11,12,14)


JOYBOX czyli mój pierwszy BOX - zamówiony jeszcze w sierpniu


Moja paczuszka współpracowa od EDbeauty :-)


Perfumy do testów od Nicole Cosmetics:


Lakiery z wyprzedaży blogowej:


Testuję sobie Perlux:


Nagroda w konkursie na fb od Lavera Polska:


Wrzesień miał być miesiącem bez zakupów, ale wyprzedaż blogowa i lakiery w Glamour wygrały, pozostałe zakupy zrobione były jeszcze w sierpniu :-).
A jak Wasze zdobycze wrześniowe ? czy jednak szlaban zakupowy ?

12 komentarzy:

  1. sporo tego ;-)
    jestem ciekawe zestawu żelowego od golden rose!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości. Mam zestaw naklejek z pierwszego zdjęcia - wzory są świetne. Ale nadal chodzi za mną jeszcze ten drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile dobroci :D ja we wrześniu byłam grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości! A męża tylko pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę.. tyle wspaniałości! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło jeny, ile pięknych naklejek *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowności, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń