piątek, 2 października 2015

projekt u terii - tydzień 1

Witajcie

Dzisiejsze zdobienie przygotowałam w ramach projektu paznokciowego organizowanego przez Terii :-). O szczegółach poczytacie --> tutaj.

Tematem zdobienia z pierwszego tygodnia są: KWIATY :-), wykonałam je metodą naklejki stempelkowej.



Zapraszam do obejrzenia zdjęć:























Do zdobienie użyłam:
- lakier Kabos SaloNails o numerze 43 z nowej jesiennej kolekcji, użyty na paznokciach bez zdobień oraz do kolorowania kwiatów,
- lakier biały to Bell z serii 4d o numerze 01, jako baza pod kwiaty,
- lakier Sally Hansen o numerze 420 i nazwie pacific blue, użyty do kolorowania kwiatów, 
- lakier Color Club o numerze 993 i nazwie bright night, użyty do kolorowania kwiatów,
- płytka BP-78, którą znajdziecie --> tutaj.

9 komentarzy:

  1. W pierwszym tygodniu również postawiłam na stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Jednak nie ma to jak stemplowe naklejki, mnóstwo z nimi roboty, ale jak są dobrze zrobione, to wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdobienie, bardzo mi się podobają te kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń