czwartek, 8 października 2015

projekt u terii - tydzień 2

Witajcie
Po małej przerwie po szaleńczym wyzwaniu powoli wracam do życia blogowego. Wybaczcie, ale musiałam nieco odsapnąć a po drugie miałam trochę innych zadań, bo miałam odwiedziny rodziny z Niemiec, co prawda jednodniowe, ale inne rzeczy przeszły na drugi plan. Jednak dzisiaj do Was wracam, ze zdobieniem w ramach projektu u terii, gdzie tematem przewodnim są: ZWIERZĘTA.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:















Do zdobienia użyłam:
- lakier Kinetics Nails o nazwie French Lilac,
- lakier Golden Rose z serii Rich Color o numerze 27,
- płytka do stempelków ze sklepu BornPrettyStore o nazwie BP-74, którą możecie kupić --> tutaj.  

Zdobienie wykonałam w ramach:

17 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki ma cudne!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten wzorek ;-) Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ważki :)
    Moje zdobienie pojawi się pewnie 'rzutem na taśmę' :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju... uwielbiam ważki, super są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja stempluję GR Rich Color. Uwielbiam te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie ładny jest ten zgaszony fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie kolorki!
    Wyszło ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne połączenie kolorów no i świetny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie cuda, że ho ho. Piękne ważki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten odcień różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą samą płytkę ^^ na razie robiłam z niej tylko motylki, ważek jeszcze nie ruszyłam, ale mam to w planach, bo są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie GR ale również uzywam go tylko do stemplowania, bo na codzien noszę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń