czwartek, 1 października 2015

The 31 day nail art challenge 2015 - dzień 31

Witajcie
Dzisiaj ostatnie zdobienie w ramach: "The 31 day nail art challenge 2015". W sumie cieszę się że udało mi się wytrwać i zrobić zdobienia z wszystkich dni i to na czas. Nie wiem czy wzięłabym udział jeszcze raz w takim maratonie, ale to ciekawe doświadczenie ;-).

Na zakończenie zdecydowałam się zrobić moje ulubione w tym lecie zdobienie - motylki wykonane jako naklejki stempelkowe.

Zapraszam do oglądania:





































Zdobienie wykonałam w ramach: "The 31 day nail art challenge 2015"

14 komentarzy:

  1. śliczne motylki ;) i gratulacje! oglądałam wszystkie prace :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne motylki. Kolorowe i b. pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylki śliczne!
    Będzie zbiorczy post z podsumowaniem wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) miałam kiedyś ten sam wzorek na paznokciach, tylko że moje motylki były żółte i różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wytrwałaś ;-) Ładne motylki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam motyle na paznokciach więc i te mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się cały miesiąc wytrwać :) A motylki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne motylki! I gratuluję skończenia wyzwania, to spore osiągnięcie!

    OdpowiedzUsuń