wtorek, 17 listopada 2015

Donegal 7148 + brokat

Witajcie
Jak ten czas nie ubłagalnie leci, dzień za dniem biegnie bez zadyszki. Jeszcze nie dawno grzało nas słoneczko, potem pokolorowały się liście a teraz krótkie, szare dni biegną jak szalone, też tak macie ?
Trochę ponad miesiąc i będą święta Bożego Narodzenia o czym przypominać nie muszę, bo robią to za mnie wystawy sklepowe, w związku z tym oprócz dekoracji domowych pora również pomyśleć o "dekoracjach" paznokci, dlatego dzisiaj zapraszam Was właśnie na takie zdobienie :-).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a potem do zapoznania się z produktami, które użyłam.















A teraz mały tutorial, jak krok po kroku wykonałam to bardzo proste a jakże efektowne zdobienie. Szkoda że zdjęcia nie oddają uroku tego zdobienia, paznokcie z brokatem mienią się pięknie i błyszczą.

Krok nr 1
Paznokcie pomalowałam lakierem firmy Donegal o numerze 7148 w kolorze burgundu z metalicznym połyskiem. Lakier znajdziecie --> tutaj.



Krok nr 2
Na dwóch paznokciach: środkowym i serdecznym nałożyłam brokat. Najpierw paznokcie pomalowałam bezbarwnym lakierem a następnie nałożyłam brokat poprzez posypanie. 
Użyłam brokatu do rzęs o nazwie Desire Magenta. Możecie go znaleźć --> tutaj.



Słoiczek jest odkręcany, zawiera 3 gramy produktu. Brokat jest drobny i niezwykle błyszczący.

A tak prezentują się paznokcie po nałożeniu brokatu, bez użycia topu: 


Krok nr 3
Nałożenie topu na brokat w celu zmniejszenia szorstkości oraz przedłużenia trwałości.
Paznokcie po nałożeniu jednej warstwy bezbarwnego topu. 

Krok nr 4
Nałożenie drugiej warstwy bezbarwnego topu.

Produkty otrzymałam do testów dzięki uprzejmości Pani Izabeli i firmy 
za co bardzo serdecznie dziękuję.

Jak Wam się podoba efekt końcowy ? Myślę że takie mani bez problemu nadaje się na okres świąteczno-sylwestrowy a może nawet na karnawał ? Używacie sypkiego brokatu ?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ozdobione pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z topem wygląda przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich lakiery. Trochę ciężko z ich dostępnością, ale ost. odkryłam, że maja skelp internetowy http://www.donegal.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny efekt, z brokatem mani wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń