czwartek, 19 listopada 2015

Golden Rose Prodigy Gel Duo nr 19 - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić opinią na temat zestawu Golden Rose Prodigy Gel Duo o numerze 19. W skład zestawu wchodzą dwa produkty, kolorowy lakier oraz top coat, mają one za zadanie dać nam efekt żelu bez użycia lampy. Czy rzeczywiście tak jest ? O tym przekonacie się nieco niżej. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


 











Lakier Golden Rose Prodigy Gel Duo

Dane techniczne:

- seria: Prodigy Gel Duo

- kolor (nazwa/numer): czerwony, nr 19,

- wykończenie: żelowe,

- konsystencja:
lakier ma konsystencję typową dla lakieru, natomiast top jest nieco rzadszy,

- krycie: dwie cienkie warstwy lakieru + jedna cienka warstwa topu,

- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: grubszy w porównaniu do standardowego, zakończony na prostu,

- trwałość po otwarciu: 24 miesiące,

- pojemność: 10,7 ml każda z buteleczek,

- cena: 22,90 zł za zestaw,

- dostępność: www.goldenrose.pl , sklepy firmowe Golden Rose, stoiska firmowe Golden Rose, 


Moja opinia
Zestaw firmy Golden Rose Prodigy Gel Duo zawiera dwie butelki. Zapakowane są one w kartonik z dwoma okienkami. Butelki mają kształt walca, w przypadku lakieru kolorowego butelka jest przezroczysta, w przypadku topu butelka jest czarna. Obydwie butelki mają zakrętki w kolorze srebrnym. Lakier który testowałam to kolor czerwony o numerze 19. 
Wykonanie mani odbywa się w dwóch krokach. Zgodnie z zaleceniami producenta dwie warstwy czerwonego lakieru nałożyłam na paznokcie, jedna za drugą, bez jakiegoś nadzwyczajnego czasu oczekiwania, co dla mnie niezwykle ważne :-) a następnie po około dwóch minutach nałożyłam top z czarnej butelki. I paznokcie pomalowane. Samo nałożenie kolorowego lakieru nadaje już pięknego połysku, a po nałożeniu topu paznokcie jeszcze bardziej błyszczą. Konsystencja lakierów jest różna, lakier kolorowy ma konsystencję typową dla lakierów, natomiast top ma konsystencję nieco rzadszą. Obydwa nakładają się na paznokcie bez problemowo, nie uciekają z paznokcia, nie powstają smugi, bąble ani nierówności. Top dodatkowo wygładza i wyrównuje nałożony lakier. Lakier nawierzchniowy 
przyspiesza wysychanie, po 10-15 minutach paznokcie są suche, niemal jak po nałożeniu wysuszacza. Wytrzymałość lakieru w moim przypadku to 5 dni, później pojawiają się starcia na końcówkach paznokci. Lakier nie stwarza problemów podczas zmywania, nie barwi ani płytki paznokcia, ani skórek wokół paznokci. Ja jestem bardzo zadowolona z zestawu, zarówno z trwałości, wyglądu a już najbardziej z tego że szybko wysycha. Kolor jest typowy dla czerwieni, prezentuje się elegancko i nadaje paznokciom kobiecości. Bardzo dobrze nosiło mi się go na paznokciach.

Lakier otrzymałam do testów za pośrednictwem pani Marty od firmy


za co bardzo serdecznie dziękuję.
Jednocześnie informuję, że fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Mieliście już okazję testować któryś duecik ? Który kolor przypadł Wam i Waszym paznokciom szczególnie do gustu ?

9 komentarzy:

  1. Nie miałam produktów do paznokcie tej firmy, ale kosmetyki do makijażu uwielbiam :) Piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja wolę kupić seche vite i KAŻDY lakier wytrzymuje z nim na moich paznokciach minimum 7 dni bez odprysków, a! no i pazury są suche w max 60 sekund ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień zawsze elegancka <3 bardzo ciekawy produkt i chętnie go wypróbuję; )

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wierzę w żadne lakiery typu żel bez lampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień mnie kusi. Uwielbiam ją w każdym odcieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam niebieski kolor i też podobnie się sprawuje jak ta czerwień u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten efekt, muszę się wybrać do GR :)

    OdpowiedzUsuń