piątek, 6 listopada 2015

Kabos SaloNails nr 44 - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoją opinią na temat lakieru firmy Kabos SaloNails nr 44, to kolor bardzo ciemnego granatu. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 










Lakier Kabos SaloNails

Dane techniczne:

- seria: Lakier Emalia - profesjonalny lakier do paznokci

- kolor (nazwa/numer): bardzo ciemny granat - nr 44, nowa kolekcja jesienna 2015,

- wykończenie: kremowe,

- konsystencja:
rzadka,

- krycie: dwie cienkie warstwy, 


- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,


- pędzelek: cienki, standardowy, zakończony na prosto, 

- trwałość po otwarciu: 18 miesięcy,

- pojemność: 14 ml,

- cena: 23,00 zł

- dostępność: sklep internetowy na stronie www.kabos.pl


Moja opinia
Jak już pewnie wiecie, to zawsze zachwycam się wyglądem tych buteleczek lakieru, ale cóż bardzo mi się podobają :-). Nic na to nie poradzę że kojarzą mi się z profesjonalnymi lakierami i takowe są. Lakier ma kolor bardzo ciemnego granatu i pochodzi z jesiennej kolekcji. Pędzelek jest cienki, prosto zakończony, bardzo dobrze prowadzi się po płytce paznokcia. Konsystencja lakieru jest rzadka, w sam raz do malowania, nie spływa z płytki, pozostaje na swoim miejscu. Podczas malowania nie powstają smugi, bąble ani nierówności. Lakier szybko wysycha, wystarczą dwie cienkie warstwy lakieru, aby uzyskać całkowite krycie. Wytrzymałość lakieru jest bardzo dobra, w moim przypadku to aż 5 dni i pojawiają się starcia końcówek, jeszcze nie zdarzyło się aby na paznokciu zrobił się odprysk. Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nie barwi paznokci ani skórek podczas zmywania. Wykończenie lakieru jest kremowe. Pojemność lakieru jest bardzo duża, bo aż 14 ml, za cenę 23,00 zł. Bardzo przyjemnie nosiło mi się go na paznokciach bez obawy, że pojawi się jakaś niespodzianka w formie odprysku. Prezentował się na paznokciach bardzo elegancko, zarówno sam, jak i w towarzystwie zdobień.

Lakier możecie kupić --> tutaj.

Lakier ten otrzymałam w ramach współpracy z firmą Kabos :-)


za pośrednictwem Pani Eweliny, za co bardzo serdecznie dziękuję. 
Fakt ten, nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Jednocześnie chciałam Was zaprosić do skorzystania z promocji która trwa obecnie w sklepie, można zakupić te świetne lakiery w wybranych pięknych jesiennych kolorkach w cenie 10,00 zł za sztukę. Obok takiej oferty nie można przejść obojętnie. Znajdziecie je --> tutaj

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale lakier wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych lakierach, ale kolor rewelacyjny i jakie śliczne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń