wtorek, 10 listopada 2015

naklejki wodne od Lady Queen :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie przy użyciu moich ulubionych przedmiotów czyli fioletowy lakier do paznokci oraz mój ulubiony motyw czyli piórka :-) również w kolorze fioletowym.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Arkusz z naklejkami wodnymi to 20 naklejek na paznokcie w kształcie piórek w kolorze fioletowym. Kształt piórek jest nieregularny. Ja uwielbiam kształty piórek we wszelkich kolorach, a już fioletowe to totalny obłęd. Arkusz naklejek znajdował się w grupowym arkuszu, gdzie do wyboru mieliśmy 11 wzorów. Znajdziecie go -- > tutaj
Jestem w nich zakochana.
Naklejki otrzymałam do testów od sklepu Lady Queen w ramach współpracy, jednak fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię o produkcie.








Jeśli podczas zakupów użyjecie kodu z obrazka poniżej, wówczas otrzymanie 15% rabatu na zakupy. Zapraszam bo asortyment jest świetny.


10 komentarzy:

  1. Naklejki wyglądają świetnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te naklejki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne naklejki a jeszcze śliczniejsze paznokcie, widać że zdrowe i zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie, naklejki wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie <3 kuszą mnie te naklejki już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń