poniedziałek, 14 grudnia 2015

Donegal "black dress" 7122 + brokat Ocean Blue

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które wykonałam z użyciem lakieru Donegal o nazwie black dress w połączeniu z sypkim brokatem w odcieniu Ocean Blue.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Do zdobienia użyłam:
- czarny lakier Donegal o nazwie BLACK DRESS i numerze 7122, którego znajdziecie --> tutaj,
- brokat w kolorze turkusu o nazwie Ocean Blue i numerze 3502/3, którego znajdziecie --> tutaj.

Brokat mieszka sobie w takim oto zakręcanym słoiczku.


Produkty otrzymała do testów od firmy
za co bardzo serdecznie dziękuję.
Jednocześnie informuję, że fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Lubicie zdobienia z brokatem ? będzie ich teraz coraz więcej, ponieważ zbliża się sezon sylwestrowo-karnawałowy, a w tym czasie trzeba "błyszczeć" :-)

9 komentarzy:

  1. Oj bardzo rzadko sięgam po sypki brokat! Niemalże mi się to nie zdarza... Nie lubię tego, że brokat czepia się wszystkiego i później ciężko się go pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo brokat :P lubię takie połączenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brokatowy akcent bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne świąteczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń