poniedziałek, 7 grudnia 2015

nowości listopada ;-)

Witajcie
Dzisiaj post z serii chwalipięckich ;-). Miał się pojawić wcześniej ale jak to ostatnio bywa, pojawia się później.

Zapraszam do obejrzenia nabytków.

Zacznijmy od nagród za zdobienia, część z nich widzieliście w publikowanych zdobieniach, ale nie wszystkie udało mi się opublikować.

Nagrody:



Zakupy na promocji Rossmanna:

O mineral linerze mieliście okazję już poczytać --> tutaj.

Przesyłka współpracowa od Born Pretty Store:

Zakupy za punkty od Born Pretty Store, długo wyczekiwana płytka, nie mogłam trafić na jej dostępność.

JoyBox, to moje drugie pudełeczko:


Moje zakupy w sklepie Donegal:

Prezent niespodzianka od męża:

Skusiłam się na box lakierowy od Paese:


Zakupy promocyjne u Mistero Milano:

Z okazji BLACK FRIDAY skusiłam się na SHINY BOX za 29,00 zł z przesyłką:


W końcu udało mi się zaplanować "napad" na drogerię natura w wersji full czyli nieco dłuższa wycieczka ale udana, zresztą zobaczcie sami:

w zbliżeniu:


Przy okazji zahaczyłam o Biedronkę, gdzie kupiłam dwa lakiery Bell z ulubionych serii i bardzo się cieszę, ponieważ w mojej Biedronce ich nie ma, ale byłabym zła gdybym ich nie wzięła:

Dobrnęłam do końca, trochę się tego nazbierało :-)

14 komentarzy:

  1. Same wspaniałości :-) miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile lakierów :)) i jakie fajne kolorki, płytki też mi się marzą :)) Miłych testów tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo nowości, będzie co testować :) nie używałam jeszcze stempelków, ale mam zamiar zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego ;) ładne kolory lakierów, miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tego sporo :) jestem ciekawa krycia podkładu eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nazbierało Ci się tego "trochę":))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości :) Połowę chętnie podkradłabym Ci, oczywiście tą lakierową :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudeniek! Bardzo fajne nowości u Ciebie zagościły :) Kolory lakierów Mistero Milano robią wrażenie, a na płyn do kąpieli Magic SPA Zimowe noce mam ogromną ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń