piątek, 11 grudnia 2015

projekt u elizy - tydzień 5

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które wykonałam w ramach projektu u elizy, gdzie tematem przewodnim tygodnia piątego są kolorowanki. Zdobienie miało być inne, ale ze względu na okres świąteczny nastąpiła zmiana planów ;-). 
Nie do końca jestem zadowolona ze zdobienia, ponieważ po nałożeniu topu jeden paznokieć się rozmazał ;-(, ale tak już musiało zostać.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Do zdobienia użyłam:-
- czerwony lakier Diadem o numerze 81,
- biały lakier Bel z serii 4d, 
- żółty lakier od Bell, bez numeru,
- blaszka do stempli z motywem dzwonków, które kolorowałam :-)

Zdobienie wykonałam w ramach projektu u elizy :-)

10 komentarzy:

  1. piękne są! :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwień szczególnie mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mani :) idealnie wykonanie i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie nikt by nie zauważył rozmazania gdybyś o tym nie wspomniała ;D Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień ma ten Diadem ;-) Dzwonki super! Tematycznie bardzo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienie i piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń