piątek, 25 grudnia 2015

WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ;-)

Witajcie

Na wstępie: z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam rodzinnych, ciepłych, spokojnych i radosnych chwil spędzonych przy rodzinnym stole :-)


A teraz nieco więcej zdjęć:












Do zdobienia użyłam:
- lakier w kolorze beżowy firmy Arual o numerze 30,
- czarny lakier essence do stempli,
- płytka BP-01, ze sklepu born pretty store, którą znajdziecie --> tutaj.

Zdobienie wykonałam w ramach projektu u Elizy, gdzie niestety ale to ostatni tydzień projektu :-(. 

Projekt był świetny, zabawa również, dziękuję.

12 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :) Ładne choineczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Super zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobienie :D
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne choinki :) I radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek tego lakieru :D Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdobienie :) bardzo podoba mi się ten wzorek :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor i zdobienie.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromne i świąteczne :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudziak ze świątecznym motywem i dodatkiem srebra? Jak dla mnie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń