niedziela, 27 grudnia 2015

Zima z Owidią - tydzień 4

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie które wykonałam w ramach projektu paznokciowego Zima z Owidią, gdzie tematem czwartego tygodnia jest: cicha noc czyli pazurki świąteczne. Dzisiaj postawiłam na mój ukochany fioletowy kolor w ciemniejszym odcieniu. Na razie powiem Wam tylko tyle na jego temat, że krycie widoczne na zdjęciu to jedna warstwa lakieru :-).


Zapraszam do obejrzenia zdjęć:













Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Melkior Professional o nazwie SUPERNOVA i numerze referencyjnym 21152, znajdziecie go --> tutaj,
- biały lakier do stempli od essence,
- płytka do stempli.

11 komentarzy:

  1. Ekstra mani, genialny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten odbity wzorek z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzorek. Nie widziałam jeszcze takiego na żadnej z płytek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie sobie przypomniałam, że mam podobny kolor z OPI i muszę wkrótce pomalować nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek. Bardzo ładne mani - delikatne i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wzór choinek widzę już któryś raz i nie wiem nadal co to za płytka. Zdradzisz skąd ją masz ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te choinki, bardzo mi się podobają na fioletowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie się powtórzę, ale uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń