wtorek, 29 grudnia 2015

Zima z Owidią - tydzień 5

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam zaproponować zdobienie karnawałowe lub jak kto woli imprezowe. 
Wykonałam je w ramach projektu: zima z Owidią:


Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć:












Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy INGRID Cosmetics z serii gloss gel o numerze 534 w pięknym głębokim odcieniu koloru bordo, którego znajdziecie -- > tutaj,
- naklejki wodne w kształcie pawich piórek, które pochodzą ze sklepu Lady Queen.

Jednocześnie chciałam Was zaprosić do zapoznania się z ofertą sklepu Lady Queen oraz do zakupów, przy użyciu kodu z obrazka znajdującego się niżej otrzymacie 15% zniżki na zakupy. Zapraszam
Jak Wam się podoba moja propozycja mani ? szybko i przyjemnie, a jednak coś innego niż na co dzień.

6 komentarzy:

  1. A gdzie brokat? Jak na Sylwestra to mają być odstrzałowe :D
    Ale i tak są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wszysttkie Twoje propozycje zdobień tak mi się podobają? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwień jest boska :-)

    OdpowiedzUsuń