wtorek, 12 stycznia 2016

Golden Rose Color Expert nr 106

Witajcie
Dzisiaj kolejna recenzja lakieru do paznokci, tym razem chciałam się z Wami podzielić opinią na temat lakieru Golden Rose z serii Color Expert o numerze 106. To ciepły odcień koloru brązowego, który przy dużej ilości światła słonecznego zbliża się odcieniem do czerwieni. Kolor pochodzi z nowej jesiennej kolekcji.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Lakier Golden Rose

Dane techniczne:
 
- seria: Color Expert,

- kolor (nazwa/numer): 106,


- wykończenie: kremowe,

- konsystencja:
nieco gęstsza,

- krycie: dwie warstwy, jedna cienka, druga grubsza,


- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 4-5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: szeroki, płaski,


- pojemność: 10,2 ml,

- cena: 5,90 zł

- dostępność: sklep internetowy --> Golden Rose, stoiska i sklepy firmowe,


Moja opinia
Lakier do paznokci, którego Wam dzisiaj pokazuję to nowy kolor należący do nowej jesiennej kolekcji o numerze 106. Buteleczka ma pojemność 10,2 ml, jest przezroczysta z rękojeścią w kolorze lakieru, co dla mnie jest plusem, ponieważ od razu po otwarciu helmera mam prezentację koloru i wiem którą butelkę mam wyciągnąć. Pędzelek jest szeroki, płaski, typowy dla tej serii lakierów. Mnie osobiście bardzo dobrze się z nim współpracuje, pomimo że moja płytka paznokciowa jest dosyć mała, w związku z tym malowanie paznokci odbywa się dzięki temu szybciej, aniżeli standardowym pędzelkiem co również nie stanowi dla mnie problemu. Pigmentacja lakieru jest bardzo dobra, mogę tutaj śmiało powiedzieć, że gdyby tak solidnie przyłożyć się do malowania to zadowalające krycie można uzyskać już po nałożeniu pierwszej warstwy, ja jednak dla swojego komfortu nakładam drugą cieńszą warstwę aby mieć pewność, że nałożyłam lakier równomiernie. Konsystencja lakieru jest gęstsza niż typowego lakieru, dzięki temu dobrze rozprowadza się po płytce, nie spływa z paznokcia, nie zalewa skórek, nie powstają smugi czy nierówności podczas malowania. Lakier wysycha bardzo szybko, już tradycyjnie nakładam warstwy na siebie jedna po drugiej w odstępie około 2 minut i nic niedobrego się nie dzieje z lakierem. Trwałość niniejszego koloru na moich paznokciach to około 4-5 dni, gdzie pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków. Za taką trwałość lakieru cena jest tutaj bez wątpienia zaletą, ponieważ za niską cenę mamy bardzo dobrą jakość. 

Lakier otrzymałam do testów do firmy
http://goldenrose.pl/

za co z tego miejsca pragnę podziękować.
Informuję, że fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Jak Wam się podoba kolor lakieru ? Widzieliście nowe kolory z tej serii ?

10 komentarzy:

  1. Piękny kolor, marzę o takim w hybrydzie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat takiego odcienia czerwieni jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolory :) w szczególności w zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolorki i dość często goszczą one u Ciebie na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier, jest świetny. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń