wtorek, 12 stycznia 2016

iloje Flobu Natural Peeling Gel od KONAD :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować produkt do pielęgnacji twarzy firmy KONAD, który totalnie mnie zaskoczył, zarówno ze względu na formę jak i na działanie. Ale o tym szczegółowo dowiecie się czytając moją recenzję.

Peeling pod tajemniczą nazwą "iloje Flobu Natural Peeling Gel" przeznaczony jest do twarzy. Otrzymujemy go w biało-zielonym kartoniku, który skrywa w sobie zieloną tubkę o pojemności 100 ml. 

Tubka otwierana jest na klik, ale można ją również odkręcić.

Co bardzo mi się spodobało to to, że otwór był zaklejony folią i miałam pewność, że kosmetyk nie był wcześniej otwierany.

Na zdjęciu poniżej można zobaczyć jak wygląda peeling
Konsystencja jest dosyć rzadka i tutaj niespodzianka, jak na peeling nie zawiera on żadnych drobinek co mnie bardzo zdziwiło podczas pierwszego użycia. No ale jak już otworzyłam to postanowiłam spróbować i kolejne zaskoczenie. Kiedy położyłam peeling na twarz i zaczęłam masaż okrężnymi ruchami wówczas poczułam jak roluje się martwy naskórek, totalne zaskoczenie jak dla mnie, ponieważ żaden peeling nie zachował się jeszcze w taki sposób na mojej skórze. Zapach peelingu jest delikatny, odświeżający, orzeźwiający, przyjemny podczas aplikacji. 

Dla zainteresowanych i wtajemniczonych załączam skład produktu:
Wg producenta peeling ma za zadanie delikatnie usuwać martwe komórki z powierzchni skóry, regenerować skórę oraz nadać jej lepszy koloryt i muszę Wam powiedzieć, że zgadzam się tutaj całkowicie. Ponieważ dzięki temu, że naskórek się "roluje" podczas masażu, mam pewność że skóra się złuszczyła. Poza tym po zmyciu peelingu skóra jest świeża, ma ładny koloryt. Nie wystąpiło u mnie żadne zaczerwienienie czy podrażnienie.
Producent zaleca używanie produktu 1-2 razy w tygodniu, ja póki co stosuję go 1 raz w tygodniu i to wystarcza, aby moja skóra była zadbana i pięknie się prezentowała. W moim przypadku peeling mogę wykonać bezpośrednio przed nałożeniem kremu i podkładu, ponieważ nie mam żadnego zaczerwienia na skórze. Skóra nie błyszczy się, jest dobrze oczyszczona. Wszelkie suche skórki są usunięte i nie ma wystających skórek po nałożeniu podkładu.
Wydajność produktu jest bardzo duża, ilość którą widzicie na zdjęciu ( z różowym tłem ) wystarczy mi do wykonania masażu całej twarzy, to rzeczywiście niewiele.

Peeling można zakupić w sklepie internetowym -- > tutaj, obecnie w cenie promocyjnej za 29,99 zł. Polecam.

Produkt otrzymałam do testów od firmy
http://konadnail.pl/
za co bardzo dziękuję.
Jednocześnie informuję, że fakt ten nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Mieliście okazję wypróbować ten peeling ? Znacie jakieś produkty do pielęgnacji firmy Konad ? Czy jedynie kojarzy Wam się ona z  asortymentem paznokciowym ? Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peelingi do pielęgnacji twarzy z chęcią wypróbowałabym ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być dobry... może kupię! Pierwszy raz się spotykam z tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nigdy nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się świetny ;) chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to ciekawe, peeling bez drobinek - pierwszy raz widzę taki produkt!

    OdpowiedzUsuń