środa, 20 stycznia 2016

INGRID gloss gel nr 538 - recenzja

Witajcie
Dzisiaj pojawiam się z kolejną recenzją lakieru do paznokci. Mam nadzieję, że już za kilka dni będę mogła pokazać Wam moje króciutkie pazurki i nie uciekniecie z krzykiem ;-). 
W związku z tym, że jeszcze nie nadszedł ten moment podzielę się z Wami moją opinią na temat lakieru do paznokci firmy INGRID z serii gloss gel o numerze 538 w kolorze czarnym.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a później do zapoznania się z moją opinią:







 
Lakier INGRID gloss gel

Dane techniczne:
 
- seria: gloss gel

- kolor (nazwa/numer): kolor czarny, nr 538,


- wykończenie: kremowe,

- konsystencja:
dosyć rzadka,

- krycie: dwie warstwy, jedna cienka, druga grubsza,


- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 4-5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: szeroki, płaski,


- pojemność: 7 ml,

- cena: 6,15 zł

- dostępność: sklep internetowy --> tutaj



Moja opinia
Lakier do paznokci o którym chcę Wam dzisiaj opowiedzieć jest jednym z dwunastu członków grupy gloss gel firmy INGRID. Nosi zacny numer 538 i jest koloru czarnego. Całkowite krycie lakieru, które widoczne jest na zdjęciu uzyskałam po nałożeniu dwóch warstw, jednej cienkiej, drugiej grubszej. Lakier ma konsystencje dosyć rzadką, aczkolwiek daje się bez problemu prowadzić po płytce paznokcia i nie ucieka nam z niej, ani nie zalewa skórek. Podczas malowania paznokci nie powstają smugi, nierówności czy pęcherzyki lub bąbelki jak kto woli. Pędzelek należy do grupy szerszych, jest płaski. Pojemność butelki to 7 ml za cenę 6,15 zł więc myślę że warto wypróbować. Zmywanie mamy bez problemu, jak typowy lakier do paznokci. Trwałość lakieru w porównaniu do jego braci, których już przetestowałam ( 534, 539 ) jest nieco gorsza, ponieważ na moich paznokciach starcia końcówek zaczęły się pojawiać około 4-5 dnia, ale myślę że jest to spowodowane kolorem, ponieważ na intensywnym kolorze czerni dokładniej widać starcia. Odprysków oczywiście nie było. Wysychanie szybkie, nakładam warstwę po warstwie bez zbędnego czekania i nic mi się nie rozmazuje. Muszę się przyznać, że kolor czarny jako singiel bardzo rzadko występuje na moich paznokciach, częściej jako tło do zdobień. 

Lakier otrzymałam do testów od firmy


http://www.veronacosmetics.com/

za co bardzo dziękuję.
Fakt ten jednak nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Jak często nosicie lakier w  kolorze czarnym na paznokciach ? czy może jednak wolicie go jako podkład do zdobień ?

4 komentarze: