sobota, 9 stycznia 2016

Kabos nr 114 - recenzja

Witajcie
Chciałam się dzisiaj z Wami podzielić opinią na temat lakieru do paznokci firmy Kabos, który bez wątpienia nie potrzebuje towarzystwa ozdób, stempli, itp. Sam w sobie "błyszczy".
Mam sporo zaległych recenzji do opublikowania a że moje paznokcie odmówiły ostatnio współpracy i nie wiele niestety mogę z nimi zrobić, to będę Was katować recenzjami :-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:











Lakier Kabos SaloNails

Dane techniczne:
 
- seria: Lakier Emalia - profesjonalny lakier do paznokci

- kolor (nazwa/numer): czerwony ze złotymi drobinkami - nr 114,


- wykończenie: kremowe,

- konsystencja:
rzadka,

- krycie: dwie cienkie warstwy, 


- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: cienki, standardowy, zakończony na prosto,


- trwałość po otwarciu: 18 miesięcy,

- pojemność: 14 ml,

- cena: 23,00 zł

- dostępność: sklep internetowy na stronie www.kabos.pl


Moja opinia
Lakier do paznokci o którym chcę Wam dziś opowiedzieć pochodzi z asortymentu firmy Kabos SaloNails, która w swojej ofercie posiada ogromny wybór produktów. Lakier ma numerek 114. Kolor to nie jest typowa czerwień, można by powiedzieć, że jest to stonowana czerwień z ogromną ilością maleńkich złotych drobinek, które nadają mu ciekawego wyglądu. Są one niewyczuwalne na paznokciach i nie stwarzają także problemu podczas zmywania. Lakier zmywa się bez żadnego problemu, nie barwi skórek. Drobinki ułożone są równomiernie, nie ma problemu że w jednym miejscu jest ich więcej a w innym mniej. Krycie, które widzicie na zdjęciu to dwie cienkie warstwy, które wysychają bardzo szybko i pięknie prezentują się na paznokciach. Pędzelek jest cienki, równo zakończony, można powiedzieć że standardowy. O buteleczce już więcej pisać nie będę, bo dobrze ją znacie i wiecie, że bardzo mi się podoba jej okrągły kształt. Wytrzymałość na moich paznokciach to 5 dni, gdzie pojawiają się starcia końcówek. Kolorek bardzo dobrze nosiło mi się na paznokciach, mimo że wiecie, że na kolor czerwony to ja muszę mieć nastrój, ten jednak skradł moje serce całkowicie. Uważam, że teraz szczególnie jest czas na noszenia lakierów tego typu, w końcu mamy karnawał i nieco błysku nam się przyda. 

Lakier otrzymałam do testów od firmy
http://kabos.pl/

za co bardzo dziękuję.
Jednocześnie informuję, że fakt ten nie wpłynął na moją opinię o produkcie.

Jak Wam się podoba ten lakier ? Nadaje się na karnawał ?

8 komentarzy:

  1. Każda czerwień na paznokciach trawię, więc ten lakier musi u mnie zagościć :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny. śliczny masz kształt płytki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczny i bardzo sexy kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek świetny, podbił już moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy odcień choć chyba nie dla mnie, przypomina mi marsalę, a tylko niektóre jej odcienie mi odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo fajny odcień, taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń