poniedziałek, 18 stycznia 2016

lakier Kabos nr 91 + naklejki wodne od Edbeauty XF1409 :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak w szybki sposób można zrobić fajne mani z użyciem całopaznokciowych naklejek wodnych na paznokcie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a potem do poczytania kilku zdań o produktach.

Zapraszam:














 Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Kabos SaloNails nr 91, którego znajdziecie --> tutaj, i tu dla Was informacja ponieważ lakier znajduje się teraz w ekstra cenie za 10,00 zł, gdzie jego regularna cena to 23,00 zł, więc jeśli macie ochotę go wypróbować, to teraz nadarzyła się niepowtarzalna okazja, 
- naklejki wodne całopaznokciowe o numerze XF 1409, które znajdziecie --> tutaj, arkusz naklejek kosztuje 2,49 zł,

Naklejki prezentują się następująco:
Jak Wam się podoba mani ? Mnie bardzo urzekł kolor lakieru oraz jego wykończenie, które nadaje paznokciom niezwykłego połysku i elegancji. Do tego naklejki wodne, które aplikujemy na cały paznokieć, a wyglądają jak obraz malowany pastelami. Bardzo lubię tę formę zdobienia, jednak wymaga ona od nas nieco delikatności w postępowaniu z naklejkami, dokładności i precyzji, ale z czasem nasze podejście do tego typu ozdób zmienia się wraz z doświadczeniem. Wszystko idzie coraz szybciej, łatwiej i z coraz lepszym efektem.

Naklejki otrzymałam do testów od firmy

http://edbeauty.pl/

za co bardzo serdecznie dziękuję.

Lakier otrzymałam do testów za pośrednictwem pani Eweliny od firmy

http://kabos.pl/
za co bardzo serdecznie dziękuję.

7 komentarzy: