poniedziałek, 4 stycznia 2016

nowości grudnia :-)

Witajcie
Dzisiaj post chwalipięcki czyli zakupy, współprace, prezenty.

Na początek prezent od męża z okazji Mikołaja:

Zakupy w drogeri natura, które zrobił dla mnie mąż:

Przesyłka współpracowa od LadyQuenn:

Joybox:

Joybox wyprzedażowy:

Przesyłka niespodzianka od sklepu beauty-styl.pl , dziękuję :-)

Zakupy w Biedronce:

Zakupy w sklepie ezebra.pl :


Zakupy włosowe w hebe:

Zakupy lakierowe w pepco:

Zakupy wyprzedażowe w sklepie internetowym Vipera:

Zakupy wyprzedażowe w sklepie internetowym Delia:

Zakupy w sklepie superkoszyk.pl :-)

Zakupy w Rossmannie :-)

Moje prezenty od Dzieciątka ( dzięki mężu :-) ) Velvet to prezent niespodzianka od męża, a pozostałe prezenty to moje zamówienie, w ramach prezentu od męża :-)
 - zamówienie w sklepie internetowym Hean,
 - zamówienie złożyłam w sklepie Homedelight :-)

Zakupy w sklepie Golden Rose z kartą rabatową:

 - dostałam nawet gratis, dziękuję

Zamówienie u jednej z konsultantek ( były jeszcze bałwanki do kąpieli dla dziewczynek, ale szybko zostały porwane przez dziewczynki ):

Zamówienie z współpracą:

Zamówienie w sklepie internetowym Paese :

Zamówienie w drogeria.pl ze współpracą, dziękuję bardzo :-)


Moja nagroda od Diadem, którą zdobyłam na ich fanpage:

Dobrnęliście do końca ? Sporo się tego nazbierało. Pewnie zauważyliście że sporo białych lakierów dołączyło do mojej kolekcji, ponieważ szukam idealnego.

20 komentarzy:

  1. Ile lakierów ! Ciekawa jestem Golden Rose Ice Chic - chyba jakaś nowość, bo nigdzie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę aż tylu lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy dobrze policzyłam, że przybyło Ci ponad 100 lakierów?? Ja wszystkich mam tylko skromne 40 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile lakierów :D Ha ha ha, no raj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooj ale nowości, kolorki lakierów piękne, ciekawa jestem nowym płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile lakierów :D Czekam na recenzję lakierów Freedom :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj kupiłam insta dri sally hansen. Jestem ciekawa jak działa.
    Marzy mi się ten pilnik scholl do paznokci. Z rolki jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ile pięknych cudowności! Tylko malować paznotki :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana aleś sie obłowiła....super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że moja kolekcja lakierów mocno urosła w grudniu, ale chowa się przy Twoich prezentach/zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile lakierów :D Co ty z nimi robisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, ależ piękne te lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, odebrało mi mowę. Tyle wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Boże, ileż tego. Co Ty z tym będziesz robić :)
    Ja jestem zauroczona ostatnio wszelakimi fioletami. A tu dojrzałam kilka, które wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyste szaleństwo, no to teraz ti sie bedzie działo na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dobroci :) ale będzie malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo lakierów. U mnie od razu taka ilość by pozasychała. Rzadko maluję paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń