wtorek, 19 stycznia 2016

pazurki w sweterku :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mani typowo zimowe, ale nie są to śnieżynki a wzór sweterkowy lub jak kto woli chevron, jednak składający się z kosteczek a nie prostych linii.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:














Do zdobienia użyłam:
- lakier w pięknym beżowo-różowym kolorze firmy Melkior Professional o numerze 21701 i nazwie sensuel, którego znajdziecie --> tutaj, powiem Wam tylko w skrócie, że takie krycie, które widać na zdjęciu czyli całkowite można uzyskać stosując tylko jedną warstwę lakieru, dla mnie bomba :-),
- czarny lakier firmy Bell z serii 4d,
- płytka do stempelków pochodząca ze sklepu BornPrettyStore o numerze BP-L018, którą znajdziecie --> tutaj,

Lakier otrzymałam do testów od firmy 

za co bardzo serdecznie dziękuję.

Płytka w całości przedstawia się następująco:

Jak Wam się podoba moje sweterkowe mani ? Prawda że od razu robi się cieplej :-)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki kolor lakieru - nazywam go koktajlem z truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna blaszka do stempli :D wzorki są super

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka wersja sweterka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzorek. Bardzo lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sweterku zawsze cieplej :)
    Bardzo ładnie, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczarował mnie ten kolorek. Zakochałam się :D Musi być mój.

    OdpowiedzUsuń