sobota, 2 stycznia 2016

pora na swetry ... na paznokciach też :-)

Witajcie
U mnie słoneczko świeci ale coraz zimniej się robi, póki co -5 stopni a będzie więcej.
Pora założyć swetry, na paznokciach też.
Chciałam Wam pokazać lakier, który bez wątpienia przyda się w okresie karnawału, jest tak bardzo błyszczący, że nawet stemple które zrobiłam białym essence do stempli stał się ledwo widoczny, bardzo ciężko było zrobić zdjęcia, żeby wzorek był widoczny. Lakier jest piękny, swego czasu byłam ogromną miłośniczką niebieskich paznokci i dzięki niemu przypomniałam sobie, jak bardzo lubię te kolory. Czyż nie jest piękny ?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:
















Do wykonania mani użyłam:
- lakier firmy Melkior Professional o nazwie ELEKTRIC NIGHT i numerze 21203, którego znajdziecie --> tutaj,
- biały lakier do stempli od essence,
- płytka do stempli BP-L018, którą znajdziecie --> tutaj.

Płytka prezentuje się następująco:
Jeśli podczas zakupów użyjecie kod z obrazka poniżej, wówczas otrzymacie rabat 10% na 
nieprzecenione produkty. Zapraszam do zakupów.

11 komentarzy:

  1. śliczny ten paznokciowy sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest strasznie zimno, aż nie chce się wychodzić. Paznokcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :D Fajny sweterkowy akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widząc motyw swetrów od razu zrobiła mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne sweterkowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna płytka. Nie udało mi się jeszcze jej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten wzór na innej płytce ;) bardzo fajny "sweterek"

    OdpowiedzUsuń
  8. Śiwetna jest ta płytka :) Zdobienie podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterkowy wzorek :-)

    OdpowiedzUsuń