sobota, 16 stycznia 2016

projekt TĘCZA II - tydzień 1

Witajcie
Dzisiejszy post otwiera serię postów w ramach projektu TĘCZA II, który organizowany jest na blogu Aggi eN. Zapewne pamiętacie jeszcze pierwszą edycję jej projektu TĘCZA :-).

Tematyka projektu przedstawia się następująco:
Jak pewnie zdążyliście się zorientować tematem pierwszego tygodnia zabawy jest kolor biały. U mnie niestety nie znajdziecie wyszukanych zdobień a jedynie paznokcie pomalowane białym marmurkiem, który swego czasu zachwycał. Niestety ale moje paznokcie odmówiły współpracy i to na całej linii, dlatego też nie wiele brakowało, a nie miałabym możliwości wziąć udziału w projekcie. Zdjęcia, które dzisiaj Wam pokażę jakiś czas przeleżały sobie na dysku i czekały na swoją kolej, aż się doczekały.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:








Do mani użyłam:
- biały lakier marmurkowy firmy Lemax, musiałam nałożyć trzy warstwy a i tak w niektórych miejscach widać prześwity, chociaż jedno wiem na pewno, że nadaje się on świetnie jako baza pod zdobienia :-).

9 komentarzy:

  1. marmurek bardzo ładnie wygląda na pazurkach :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taki żółty marmurek,ale wyglądał słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się ładnie. Jakoś tak szał na marmurki zmalał nieco ostatnio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny lakier, jeszcze nigdy nie miałam marmurka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery marmurkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te lakiery i nie przeszkadzają mi lekkie prześwity ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten biały marmurek, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń