czwartek, 14 stycznia 2016

Projekt u Aliny czyli ZBIOROWE MALOWANIE III - podsumowanie

Witajcie
Chciałam Was dzisiaj zaprosić na podsumowanie trzeciej edycji projektu u Aliny ZBIOROWE MALOWANIE, 


w którym miałam okazję i ogromną przyjemność uczestniczyć.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z poszczególnych tygodni:



















Dziękuję Alinko, że zdecydowałaś się zorganizować trzecią edycję ZBIOROWEGO MALOWANIA, mam nadzieję, że czwarta również będzie :-).
Dziękuję za czas, który musiałaś poświęcić. Dziękuję również pozostałym uczestniczkom, bo bez nich nie byłoby zabawy i pięknych zdobień.


A Wam, które zdobienie podoba się najbardziej ?

7 komentarzy:

  1. Każde pazurki są śliczne,ale najbardziej spodobały mi się kokardki i śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się tydzień 1 i 3. ;] Zaledwie 2 kolory, a jak efektownie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienia, zwłaszcza ostatnie i to kokardkowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń