niedziela, 31 stycznia 2016

TĘCZA II - tydzień 3

Witajcie
Dzisiaj pokazuję Wam zdobienie na ostatni moment, ale niestety nocna wichura a wręcz burza dała się nam we znaki brakiem prądu, ale w końcu naprawili i teraz szybciutko zapraszam na post. Dzisiejsze zdobienie to kolor czarny w roli głównej, zapraszam :-)

Oto moje zdobienie:









Do zdobienia użyłam:
- czarny lakier do paznokci nr 15 firmy Diadem Cosmetics, którego otrzymałam do testów i na razie powiem Wam tylko tyle, że jedna warstwa wystarczy, żeby uzyskać pełne krycie ;-), lakier znajdziecie --> tutaj,
- naklejki wodne o numerze YU-162, które użyłam do zdobienia pochodzą ze sklepu edbeauty.pl, które znajdziecie --> tutaj, w rzeczywistości naklejki są bielsze i lepiej widoczne na paznokciach, jednak ze względu na ograniczenia czasowe a właściwie pogodowe czy prądowe jestem w stanie pokazać Wam tylko kilka zdjęć, które nie do końca oddają uzyskany efekt na paznokciach,



Używacie tego typu naklejek ? Lubicie naklejki wodne na paznokciach ?

10 komentarzy:

  1. Połączenie bieli i czerni jest zawsze dobre - proste, klasyczne i eleganckie. A naklejki wodne b. lubię używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wzór mają te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają te naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. black and white zawsze super :D bardzo fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń