niedziela, 10 stycznia 2016

Zima z Owidią - tydzień 6

Witajcie
Dzisiaj niemal na ostatni moment przychodzę ze zdobieniem w ramach projektu Zima z Owidią, 
niestety jest to ostatni tydzień zabawy i nie mogłam odpuścić sobie tego zdobienia, chociaż moje paznokcie nie do końca prezentują się tak jak powinny, to mam nadzieję, że nie uciekniecie z krzykiem.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Zdobienie w oryginale możecie zobaczyć --> tutaj
Ja niestety źle dobrałam podkładowe kolory i wyszło trochę szaro i buro, ale niestety nie mam szans na poprawki. No i nie miałam takich ćwieków jak Owidia :-). Ale lakier od Delii się zgadza ;-). 
I jak myślicie, czy to moje zdobienie jest chociaż troszkę podobne do oryginalnego zdobienia ?

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło. Nie bądź dla siebie taka surowa w ocenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyszły - nie podobają mi się tylko odstające przedmioty na paznokciach, ale to tylko moje odczucia :)

    OdpowiedzUsuń