piątek, 26 lutego 2016

DELIA HYBRID GEL nr 05 - recenzja

Witajcie
W ostatnim czasie jesteście przeze mnie zasypywani recenzjami, mało niestety u mnie ostatnio zdobień, ale mam nadzieję, że zacznie się to powoli zmieniać, że znajdę wreszcie czas, aby coś zmalować.
Póki co zapraszam Was do obejrzenia zdjęć lakieru firmy Delia z serii Hybrid Gel o numerze 05, a potem do zapoznania się z moją opinią o nim :-)











                                                                Lakier DELIA
Dane techniczne:
 
- seria: Hybrid Gel

- kolor (nazwa/numer): pudrowy róż, nr 05


- wykończenie: kremowe, żelowe,

- konsystencja:
nieco gęstsza,

- krycie: jedna gruba warstwa lub dwie cienkie, 


- trwałość na paznokciach: po 5-6 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: nie co grubszy, rozszerza się ku końcowi, prosto ścięty,


- pojemność: 11 ml,

- dostępność: sklep internetowy, stoiska firmowe,


Moja opinia
Dzisiaj będzie mowa o lakierze firmy Delia z nowej żelowej serii o nazwie Hybrid Gel  który jako pierwszy wylądował na moich paznokciach. Jego numer to 05 i nosi on nazwę pudrowy róż. Seria Hybrid Gel składa się z dwóch lakierów: lakier kolorowy oraz top. Każdy element ma pojemność 11 ml. Lakier kolorowy ma przezroczystą butelkę, gdzie widać kolor oraz jego ilość, natomiast top ma czarną butelkę. Obydwa pędzelki są nieco grubsze niż standardowe, rozszerzają się ku końcowi i ścięte są na prosto. Konsystencja lakieru jest gęstsza, bez problemu daje się równomiernie rozłożyć na płytce paznokcia. Nie ucieka z płytki, nie zalewa skórek. Do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa co było dla mnie mega zaskoczeniem i bardzo pozytywnie przedstawia lakier. Samo wykończenie lakieru ma już niezwykły połysk. Top ma konsystencję rzadszą, bez problemu daje się prowadzić po pomalowanych paznokciach, nadaje pięknego połysku. Przyspiesza wysychanie mani. Zmywanie lakieru nie stwarza żadnego problemu, nie barwią się skórki podczas zmywania. Trwałość lakieru na moich paznokciach to około 5-6 dni, czyli jak dla mnie całkiem niezły wynik, biorąc pod uwagę, że moje dłoni a co za tym idzie i paznokcie są dosyć mocno eksploatowane, szczególnie w obecności wody. Lakier można zakupić osobno w cenie 7,60 zł za buteleczkę lakieru kolorowego oraz 10,00 zł za buteleczkę topu oraz jako zestaw w cenie 17,60 zł. Moim zdaniem to całkiem przystępna cena, szczególnie biorąc pod uwagę pigmentację niniejszego lakieru. Zapraszam Was do wypróbowani tego zestawu, wybór kolorów jest spory :-).

Jak się Wam podoba pudrowy róż ?

11 komentarzy:

  1. Ładny kolor i dobrze prezentuje się na paznokciach :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień różu. Muszę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor! podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te lakiery :) A kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście nie drogo za zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem niesamowicie podjarana tymi lakierami. Zamówiłam na próbę zestaw z lakierem w kolorze czekolady. Pomalowałam w niedzielę, dzisiaj jest czwartek i nie ma żadnych odprysków. Na moich paznokciach to jest prawdziwy cud. Zamówiłam na allegro jeszcze 4 kolorki. Następnym razem zamówię ten Twój kolor, bo wygląda cudnie. Ten mój kolor musiałam pomalować dwa razy, żeby było ładne krycie.

    OdpowiedzUsuń