środa, 10 lutego 2016

Golden Rose Color Expert nr 105 - recenzja

Witajcie
Chciałam dzisiaj podzielić się swoją opinią na temat lakieru którego kolor jest niezwykle trudno określić, jednak bardzo przyjemnie się go nosi na paznokciach i niezwykle ładnie się prezentuje. Mowa dzisiaj o lakierze Golden Rose z serii Color Expert o numerze 105.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a niżej nie co więcej o lakierze.






















Lakier Golden Rose

Dane techniczne:
 
- seria: Color Expert,

- kolor (nazwa/numer): 105,


- wykończenie: kremowe,

- konsystencja:
nieco gęstsza,

- krycie: dwie warstwy, jedna cienka, druga grubsza,


- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 4-5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: szeroki, płaski,


- pojemność: 10,2 ml,

- cena: 5,90 zł

- dostępność: sklep internetowy --> Golden Rose, stoiska i sklepy firmowe,


Moja opinia 
Lakier o którym dziś mowa to seria Color Expert o numerze 106 i kolorze dla mnie ciężkim do określenie, ponieważ widać w nim odcienie czerwieni oraz brązu, więc można go nazwać miedzianym, ale można go również nazwać kasztanowym :-). Najlepiej jednak przejść się do sklepu albo na stoisko Golden Rose i tam go sobie zobaczyć na żywo na wzorniku. Mnie kolor bardzo się podoba, że nie jest taki jednoznaczny :-). Mieszka on sobie w przezroczystej butelce w kształcie walca, ma zakrętkę w kolorze lakieru i pojemność 10,2 ml. Pędzelek standardowy jak do tej serii czyli szeroki, płaski zakończony na prosto. Bardzo dobrze się nim nakłada lakier i bez problemu manewruje obok skórek. Idealne krycie można uzyskać po nałożeniu dwóch warstw, z tego jednak cieńsza, druga grubsza. Konsystencja lakieru jest nieco gęstsza, dzięki temu nie spływa nam z płytki paznokcia. Wysychanie szybkie. Trwałość lakieru na moich paznokciach to około 4-5 dni, a potem pojawiają się starte końcówki. Zmywanie lakieru odbywa się bezproblemowo, nie barwi skórek podczas zmywania. 
Jeśli zdecydujecie się kupić lakier online, wówczas znajdziecie go --> tutaj.
Podsumowując: świetny kolor, świetna jakość, szybkie wysychanie i bardzo dobra trwałość.

Lakier otrzymałam do testów od 
http://goldenrose.pl/

za co bardzo dziękuję.
Jednocześnie informuję, że fakt ten nie wpłynął na moją opinię o produkcie.
 

8 komentarzy:

  1. Piękny kolorek :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :) takiego mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery GR, a ten kolorek bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te lakiery :D Kolorek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich lakiery :) ostatnio kupiłam fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką krwistą czerwień na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolorek, byłby świetny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń