wtorek, 16 lutego 2016

sophin 318 w towarzystwie róż :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakier o nieco nietypowym jak dla mnie wykończeniu, ponieważ jest to lakier firmy Sophin o numerze 318 z serii Chrome i Chromatic. Lakier przypadł mi bardzo do gustu i świetnie się z nim czułam na paznokciach, chociaż powiem Wam szczerze że bardzo się stresowałam, zanim zaczęłam nim malować paznokcie, jednak lakier zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, niemal sunął po moich paznokciach a efekt jest niesamowity, zresztą zobaczcie sami. 

Zapraszam:


















Do zdobienia użyłam:
- lakier firmy Sophin nr 318 z serii Chrome i Chromatic, którego znajdziecie --> tutaj,
- czarny lakier Bell z serii 4d, którego użyłam do wykonania stempelków,
- płytka BP-73, którą znajdziecie --> tutaj.

Oczywiście nie obeszło się bez problemu, nawet nie wiem kiedy, na małym paznokciu podczas wysychania przykleił się mały paproch i niestety zauważyłam go dopiero na zdjęciach, na niektórych zdjęciach jest widoczny a na niektórych nie. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :-).

Jak Wam się podoba lakier ? bo mnie bardzo nie dość, że to mój ulubiony kolor to i wykończenie robi wrażenie :-)

8 komentarzy:

  1. Lakier do mnie nie trafia, ale róże wyglądają bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zauroczył, może ze względu na fioletowy odcień ;-) ale wykończenie też mi się podoba :-)

      Usuń
  2. Co kto lubi :) Nie przepadam za chromami na całych paznokciach, lubię jako akcent, albo do stempli. Róże wyglądają bardzo ładnie.
    Sprawdzałaś jak ten Sophin stempluje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie sprawdzałam, sprawdzę :-)

      Usuń
  3. Ładnie, choć lakier raczej nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie odcienie fioletu. Lakier świetny, muszę się wreszcie zaopatrzyć w jakiś tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt daje :) takiego nie miałąm :)

    OdpowiedzUsuń