czwartek, 11 lutego 2016

sophin nr 315 - propozycja walentynkowa nr 3

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną propozycję walentynkowego mani. Jako bazę użyłam piękny fioletowy lakier od Sophin o wykończeniu satynowym z dużą ilością złotych drobinek o numerze 315. Na dwóch paznokciach zastosowałam naklejki wodne.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:












Do zdobienia użyłam:
- lakier Sophin o numerze 315, którego znajdziecie --> tutaj,
- naklejki wodne w kształcie serduszek.
 
Arkusz z naklejkami prezentuje się następująco:

Jak się Wam podoba moja propozycja walentynkowego mani ? A lakier ? Bo ja jestem w nim zakochana, nie dość, że uwielbiam fiolety na paznokciach to jeszcze to wykończenie powaliło mnie na kolana.

14 komentarzy:

  1. Lakier prezentuje się fantastycznie, wykończenie satynowe naprawdę powalające ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam satynowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny jest ten lakier! Zdobienie dzięki niemu nie wyszło przesłodzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam ten lakier i za każdym razem podoba mi się bardziej. Urocze naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za fioletem na pazurkach, ale ten jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń