sobota, 6 lutego 2016

TĘCZA II - tydzień 4

Witajcie
Dzisiejsze zdobienie wykonałam w ramach projektu TĘCZA II, gdzie tematem przewodnim czwartego tygodnia zabawy był kolor złoty. 


Przyznam się Wam od razu, że zupełnie nie miałam pomysłu jakie zdobienie zrobić wykorzystując złoty kolor, jednak kiedy zobaczyłam lakier colour alike, który już jakiś czas gości w moich zbiorach to od razu wiedziałam co zrobić. Zdobienie to zahacza o tematykę walentynkową czyli propozycja nr 2 w moim wykonaniu. Jest duża liczba zdjęć, ponieważ nie mogłam się zdecydować :-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:





















Do zdobienia użyłam:
- złoty lakier Colour Alike o numerze 515 i nazwie ???, 
- czarny lakier do stempli, którego możecie zobaczyć na ostatnich zdjęciach,
- płytka do stempli ze sklepu Born Pretty Store o numerze BP-71, którą znajdziecie --> tutaj.

Jak się Wam podoba moja propozycja zdobienia walentynkowego ?

11 komentarzy:

  1. Niemal walentynkowe zdobienie :)
    Złoto w zdobieniach lubię, jednak jako akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy odcień. Widzę w nim zielone tony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Ja najczęściej używam złotka jako dodatek do innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło, no i złoty ładny bez żółtych tonów ( nie lubię takich żółtych złotek).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ^^ ja postawiłam na brokat w tym tygodniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim kolorkiem, ale jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor nie mój :) ale zdobienie łądne. Myślę, że lepiej by wyglądał czerwony wzorek na białych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń