niedziela, 14 lutego 2016

TĘCZA II - tydzień 5

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie zdobienie zmalowałam w ramach projektu TĘCZA II, gdzie właśnie kończy się tydzień piąty, w którym należało użyć koloru granatowego. 
Jako że niedawno do mojej kolekcji dołączył lakier w odcieniu dżinsu postanowiłam go użyć w tym projekcie. W roli głównej występuje lakier Sally Hansen z serii INSTA-DRI o numerze 160 oraz nazwie Quick Jeanius, jako towarzysz występuje lakier Hean o numerze 635 z serii Wedding Garden w kolorze białym.
To mani to również moja propozycja mani walentynkowego, już ostatnia w tym roku, ale pewnie serduszka się jeszcze pojawią na moich pazurkach.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ( a jest ich sporo, ponieważ nie mogłam się zdecydować ):
























Do zdobienia użyłam:
- lakier Sally Hansen z serii INSTA-DRI o numerze 160 i nazwie Quick Jeanius, stempelki wykonane również tym lakierem,
- lakier Hean z serii Wedding Garden o numerze 635,
- płytka do stempli pochodząca ze sklepu Born Pretty Store o numerze QA86, którą znajdziecie --> tutaj.

Ciekawa jestem Waszych granatowych zdobień :-)

6 komentarzy: