wtorek, 2 lutego 2016

wiosennie na pazurkach - ZILA nr 116 w towarzystwie kwiatków

Witajcie
Dzisiaj na blogu oraz moich paznokciach pojawiła się namiastka wiosny z wykorzystaniem pięknego fioletowego lakieru ZILA nr 116. Moje paznokcie jeszcze nie są w takim stanie jakbym chciała, ale już nie mogłam dłużej wytrzymać i pomalowałam paznokcie. Ale jak to ja, musiałam dołożyć kwiatki, które otrzymałam jako gratis do zakupów lakierów ZILA, bo idealnie pasowały kolorystycznie, ponieważ w zależności od padania światła zmieniają swój kolor, są piękne :-).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

















Jak Wam się podoba moja propozycja mani ? Ja jestem lakierem zachwycona, kolor jest piękny, trwałość w sam raz, malowanie bardzo przyjemne, dwie warstwy dają idealne krycie. Jest ekstra pod każdym względem :-). Używaliście już tych lakierów ? Jakie są Wasze doświadczenia ?

19 komentarzy:

  1. Nie miałam możliwości używania tych lakierów ;) Mojej mamie strasznie spodobał się ten kolorek, więc może sprawie jej na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest wprost genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor tego lakieru, w dodatku to takie delikatne holo, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ten kolorek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wiosna na paznokciach i za oknem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaale śliczny ofcień fioletu *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier i go uwielbiam, no kwiatuszki też mam.Sliczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię fioletu ale ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor i idealnie pomalowane paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra kolor, mam podobnego holośia od Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekło mnie, jedno z moich ulubionych zdobień na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń