środa, 3 lutego 2016

zdobienie walentynkowe nr 1 - Delia HYBRID GEL nr 05

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją propozycję zdobienia walentynkowego, mam nadzieję, że czas pozwoli abym pokazała Wam więcej propozycji, jednak dzisiaj nie o braku czasu a o zdobieniu walentynkowym. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a później kilka słów o samym mani:
















Do zdobienia użyłam:
- lakier bazowy to lakier firmy Delia z nowej serii HYBRID GEL o numerze 05 i nazwie pudrowy róż, kolor niezwykle mnie urzekł, dla mnie to taki przybrudzony róż, dla pełnego krycia wystarczy i tutaj uwaga, uwaga jedna, jedyna warstwa, jestem pod ogromnym wrażeniem, lakier kupiłam --> tutaj,
- lakier, którego użyłam do stempli to Golden Rose z serii Rich Color o numerze 105.

Jak się Wam podoba propozycja mojego mani ? Jak dla mnie jest mało rzucająca się w oczy, ale bardzo mi się podoba. Jestem zadowolona z efektu, bardzo dobrze mi się go nosiło.
A Wy robicie specjalne mani z okazji Walentynek ?

15 komentarzy:

  1. piękne zdobienie :) lakier Delia jest prześliczny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor i fajnie dobrane zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za różowymi paznokciami, ale te prezentują się całkiem nieźle :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno krycie? szok. chce ten lakier :)) a zdobienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne połączenie, kolory totalnie moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, takie przykurzone róże to ja lubię, a niemal niewidoczne stemple w odciecniach tła to mój chleb powszedni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ba, nawet kilka jeśli chodzi o ścisłość - mam na myśli te zdobienia walentynkowe ;-)
    Trochę kolory stempla i bazy się zlewają, chyba jednak wolę coś nieco bardziej widocznego. Ten bazowy kolor od Delii jest bardzo ładny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek i wow, że kryje po 1. warstwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek i wow, że kryje po 1. warstwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sobie zamówię ten lakier bo jest świetny. I te serduszka, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor i takie delikatne, a ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń