wtorek, 9 lutego 2016

zestaw do pielegnacji twarzy DermoFuture Precision - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami swoją opinią na temat zestawu do pielęgnacji twarzy. Jak wiemy okres jesienno-zimowy kiedy promienie słoneczne pojawiają się rzadziej niż wiosną czy latem przeprowadzamy różnego rodzaju kuracje na twarz i ciało. W tym właśnie okresie i ja postanowiłam wspomóc moją skórę stosując innowacyjną regenerującą kurację z witaminą C.

Zapraszam:
W skład zestawu wchodzi: kosmetyczka - zamykana od góry, płyn do demakijażu z micelami witamin oraz regenerująca kuracją z witaminą C w formie serum.




Teraz kilka słów o kuracji z witaminą C. Preparat znajduje się w butelce z przyciemnianego szkła, jest trochę przezroczysta, ale w większości zaklejona naklejką, jednak widać zużycie produktu.

Sam produkt to przezroczysta, lekko żółta, lekko oleista ciecz, którą aplikujemy za pomocą zakraplacza. Zakraplacz jest bardzo przyjemny w użyciu, ponieważ kropimy tyle kropli produktu ile nam jest potrzebne. Ja na jedno użycie potrzebowałam 5 kropli a co za tym idzie wydajność jest bardzo dobra. Pojemność butelki to 20 ml. Połowę butelki zużyłam w ciągu miesiąca, czyli produktu wystarczy nam na dwumiesięczną kurację.



Na butelce znajdują się informację od producenta. Podana jest trwałość produktu po otwarciu, która wynosi 12 miesięcy.

Moja opinia
Produkt jak już wcześniej wspomniałam jest lekko oleisty, jednak po nałożeniu na twarz wchłania się bardzo szybko, nie pozostawia tłustej powłoki. Skóra po nałożeniu preparatu jest zadbana, wypielęgnowana, odpowiednio nawilżona i co najważniejsze, ze względu na witaminę C ma za zadanie działać rozjaśniająco i działa. Miałam na brodzie ślad po trądziku, który za żadne skarby nie chciał zniknąć, jednak produkt poradził sobie z nim. Po dwóch tygodniach ślad stał się mnie widoczny, a po zakończeniu miesięcznej kuracji śladu nie ma zupełnie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, niewielkie przebarwienia które miałam na twarzy również zniknęły, moja skóra nabrała blasku i zdrowszego wyglądu. Nie pojawiło się u mnie żadne zaczerwienie, podrażnienie ani uczulenie. Kuracja regenerująca z witaminą C sprawdziła się u mnie bez zarzutu, mogę Wam z czystym sumieniem polecić ten produkt.
Produkt kosztuje 42,90 zł i możecie go kupić --> tutaj.

Kolejny produkt, który wchodzi w skład zestawu to płyn do demakijażu z niebieskimi drobinkami, a są to micele z witaminami. Pierwszy raz spotkałam się z taką formą płynu micelarnego. Opakowanie produktu jest przezroczyste, widać jakie jest zużycie więc mamy to pod kontrolą.

Płyn jest przezroczysty, zawiera dużą ilość niebieskich drobinek z witaminkami. Bardzo delikatnie pachnie, drobinki podczas zmywania rozcierają się na skórze. Zobaczcie jaki fajny efekt wirowania drobinek.

Obietnice producenta:

Skład dla zainteresowanych:

Moja opinia
Jak już wspomniałam płyn mieszka sobie w przezroczystej butelce, sam również jest przezroczysty i zawiera niebieskie drobinki z witaminkami dla naszej skóry. Płynu używałam codziennie wieczorem, dozowałam sobie odrobinę preparatu na wacik i okrężnymi ruchami przemywałam twarz. Na co dzień, kiedy nie miałam pełnego makijażu wystarczyło użyć raz preparatu aby oczyścić twarz. Kiedy miałam pełen makijaż, to wtedy musiałam użyć płynu dwukrotnie, co i tak uważam za całkiem niezły wynik. Ponieważ spotkałam się już z tym, że nie które płynu musiałam użyć cztery razy aby uzyskać pewność, że makijaż został usunięty. Produkt pachnie bardzo delikatnie, kiedy zwietrzeje zapach znika. Skóra po przemyciu jest odświeżona, delikatna, nawilżona, mamy odczucie że jest dobrze oczyszczona, wypielęgnowana. Nie powoduje u mnie podrażnień, zaczerwienień czy uczulenia. 
Wydajność tego produktu jest ogromna, niniejsza butelka o pojemności 150 ml wystarczyło mi do codziennego używania przez dwa miesiące. Cena tego płynu 13,30 zł, wg mnie bardzo przystępna cena. Możecie go kupić -- > tutaj.

Jeśli nie macie pomysłu na prezent walentynkowy dla swoich dziewczyn, partnerek czy żon to polecam Wam ten zestaw. Wraz z kosmetyczką prezentuje się niezwykle elegancko, dodatkowo poprawia wygląd i stan naszej skóry. Polecam :-)

7 komentarzy:

  1. Masz rację, zestaw idealnie się sprawdzi na prezent walentynkowy. Pielęgnacji nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie zamówić tą kurację z witaminą C ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń