wtorek, 15 marca 2016

kwiatki na pazurkach wołają o wiosnę :-)

Witajcie
Dzisiejszy post to kolejne zdobienie. Zdobienie typowo wiosenne, może pomoże mi ono przywołać jednak wiosnę, chociaż za oknem mam śnieg ;-).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:
















Do zdobienia użyłam:
- lakier Sally Hansen Extreme Wear nr 440 o nazwie Orchid Around,
- cekiny w kolorze fioletowym, pochodzi ze sklepu Lady Queen i znajdziecie je --> tutaj,

Karuzela z cekinami prezentuje się następująco:
 - a tutaj wyjęte te cekiny, które użyłam do zdobienia,

- naklejki wodne.

Arkusz z naklejkami prezentuje się następująco:
 
Jak się Wam podoba zdobienie ? da radę przywołać wiosnę ?

10 komentarzy:

  1. Jak ja już bym chciała wiosnę<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wzór, właśnie sobie przeszukuje all w poszukiwaniu takich naklejek na całe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Da radę przywołać wiosnę, bo jeśli nie takie piękne kwiaty, to co innego? Wczoraj skrobanie auta rano, dziś odśnieżanie :( Jak ma być zima, to niech chociaż ten śnieg spadnie i poleży, a nie topnieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu już prawie nie ma, więc chyba się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przemówiły do mnie :) są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazurki. Wczoraj padał śnieg u mnie, a dziś takie fajne słoneczko wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te naklejki świetnie się prezentują na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och te kwiatuszki - bardzo w moim guście, no i kolory piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te naklejki, chyba się na nie skuszę. Idealne będą na tą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienie, idealne na przywołanie wiosny <3

    OdpowiedzUsuń