poniedziałek, 21 marca 2016

lakier Hean nr 857 z serii SUGAR CRYSTALS - zdobienie wielkanocne nr 1

Witajcie
Święta Wielkanocne zbliżają się coraz bardziej, w związku z tym pora zaproponować zdobienia w tej tematyce. Dzisiaj zdobienie do którego zainspirowało mnie zdjęcie znalezione w sieci.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojego mani ( zdjęć jest ogrom ponieważ nie mogłam się zdecydować które wybrać ):

























Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci firmy Hean z serii Sugar Crystals o nazwie Coral i numerze 857, którego znajdziecie --> tutaj,
- płytka do zdobień metodą stempelkową,
- biały lakier do stempli od essence.

Zdobienie wykonałam w ramach II edycji akcji Testuj Hean z Nails Revolutions :-) 

Jak się Wam podobają moje pisanki na paznokciach :-)

11 komentarzy:

  1. przepiękny ten lakier bazowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ten kolor jest urzekający - delikatny i spokojny, ale nie mdły i nie nudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) Tak stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zrobię podobne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne :) lubię takie wzorowane zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier Hean jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyszło :) bardzo podobnie do inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń