poniedziałek, 7 marca 2016

sophin nr 318 - recenzja

Witajcie
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat lakieru do paznokci o nietypowym wykończeniu. Jest to lakier firmy Sophin nr 318. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a potem do zapoznania się z moją opinią.











                                                          Lakier SOPHIN
Dane techniczne:
 
- seria: chrom and chromatic,

- kolor (nazwa/numer): fioletowy, nr 318,


- wykończenie: chromatyczne,

- konsystencja:
typowa dla lakieru,

- krycie: dwie cienkie warstwy, 


- trwałość na paznokciach: po 5-6 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: cienki, standardowy, zakończony na prosto,


- pojemność: 12 ml,

 
- cena: 26,00 zł,

- dostępność: sklep internetowy


Moja opinia
Dzisiaj będzie mowa o lakierze do paznokci firmy Sophin, którego numer to 318. Mieszka sobie w typowej butelce jak dla lakierów tej firmy. Pojemność butelki to 12 ml. Butelka jest szklana, przezroczysta z czarną zakrętką, w której mieści się pędzelek.
Pędzelek jest cienki, standardowy, zakończony na prosto. Bardzo dobrze się nim manewruje przy skórkach. Konsystencja lakieru jest typowa, nie za rzadka, nie za gęsta. Bez problemu daje się nim malować płytkę paznokcia, bez zalewania skórek. Jednak malowanie w moim wykonaniu było troszkę stresujące, ponieważ ze względu na wykończenie bałam się, że narobię sobie nierówności i smug, ale malowanie okazało się dosyć przyjemne i nie aż takie problematyczne. Dwie cienkie warstwy wystarczyły, aby uzyskać pełne krycie, które widoczne jest na zdjęciu. Wysychanie lakieru jest bardzo szybkie, co dla mnie jest niezwykle ważne, ponieważ wykończenie lakieru nie pozwala nam na użycie topu, jeśli chcemy zachować wykończenie. Przyznam się szczerze, że trochę się obawiałam wykończenia tego lakieru, że nie będzie się ładnie prezentował na paznokciach. Myliłam się jednak, bardzo dobrze nosiło mi się go na paznokciach, kolor bardzo dobrze współgrał z odcieniem mojej skóry. Jeśli macie ochotę aby ten lakier dołączył do Waszej kolekcji, to zapraszam --> tutaj.


Macie lakiery o chromatycznym wykończeniu w swojej kolekcji ? Podoba się Wam takie wykończenie.

7 komentarzy:

  1. nie wydaje się zły, ale nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Solo raczej nie moja bajka. Jako element zdobienia, ok :) Nadaje się do stempli? Jak z pigmentacją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny lakier w swoich zapasach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zbytnio lakierów chromatycznych :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier akurat mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolorek, choć raczej nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń