środa, 9 marca 2016

SPRING TIME - ptaki :-)

Witajcie
Dzisiejsze zdobienie, które chcę Wam pokazać wykonałam w ramach wiosennego projektu organizowanego na blogu Trii :-)

Cały zakres tematyczny projektu prezentuje się następująco:

Pierwszym tematem w ramach projektu są ptaki. Zapraszam do obejrzenia mojej propozycji:













Do zdobienia użyłam:
- lakier Lovely w delikatnym odcieniu fioletu o numerze 128,
- stemple z płytki BP-58, którą znajdziecie --> tutaj,
- cekiny od LadyQueen, które znajdziecie --> tutaj.

Cekiny w pudełeczku prezentują się następująco:


Jak Wam się podobają moje ptaszki ? może uda się im przywołać wiosnę :-)

13 komentarzy:

  1. Kolorek przepiękny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie i delikatnie! Taki zimny i zgaszony róż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie mam ten lakier na paznokciach! uwielbiam go, mam już chyba 3 buteleczkę :D świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki. Bardzo podoba mi się kolorek tego lakieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ptaszki:) Fajne te cyrkonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze <3 zastanawiałam się nad tym wzorem jak robiłam moje pazurki, ale w końcu padło na większe ptaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne :), podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń