wtorek, 29 marca 2016

SPRING TIME - zdobienie nr 3

Witajcie
Dzisiaj, jako że miesiąc się powoli kończy, a co za tym idzie, kończy się również projekt paznokciowy u Trii, pora opublikować trzecie i niestety ostatnie zdobienie w ramach projektu SPRING TIME. 



Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 




















Do mani użyłam:
- różowy lakier od Wibo z serii Summer Extreme Nails o numerze 526,
- niebieski lakier Wibo z serii Extreme Nails nr 454.
Moją inspiracją do mani są kolory wybrane przez Pantone jako hity 2016 czyli Quartz Rose oraz Serenity, chociaż szczerze mówiąc nie do końcą mają one takie jasne odcienie, ale niestety w trzech rossmanach nie znalazłam jaśniejszych odcieni, dlatego skoszystałam z takowych.

Jak się Wam podoba moje mani ? 

11 komentarzy:

  1. Ekstra gradient, taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, ej, ej, a gdzie stemple?! No ale wybaczam, w końcu udało nam się przywołać wiosnę, więc jestem miłosierna :P
    Bardzo dziękuję za udział w projekcie =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ale kompletnie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed żelowaniem paznokci często kupowałam lakiery z Wibo :) ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń