piątek, 25 marca 2016

szklane paznokcie od Lady Queen :-)

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mani o nazwie szklane paznokcie, które możemy wykonać przy użyciu kawałków folii, które w niezwykły sposób odbijają światło i zmieniają kolor, także w zależności od koloru lakieru do paznokci, który znajduje się pod nimi jako baza.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Do zdobienia użyłam:
- bazowy lakier pod szklane paznokcie to lakier firmy Donegal w kolorze czarnym o numerze 7122 i nazwie black dress, którego znajdziecie --> tutaj,
- różowy lakier Colour Alike o numerze 564,
- folia do uzyskania efektu szklanych paznokci, którą znajdziecie --> tutaj, obecnie trwa promocja, więc można się w nie zaopatrzyć w fajnej cenie.

Arkusz folii w całości prezentuje się następująco:
 jest go naprawdę sporo, można go używać, używać i używać.

Tutaj folia pocięta, bezpośrednio przed naklejaniem.
Chciałam Wam również pokazać jak folia zmienia kolor, w zależności od kąta padania światła. Zmienia ona również kolor w zależności od tego jaki ma pod spodem kolor bazowy. Pamiętajcie o tym, żeby po nałożeniu folii zabezpieczyć ją topem, ponieważ ma tendencje do zahaczania się, ale po użyciu topu ten problem znika. I tutaj mała uwaga co do robienia zdjęć. Zdjęcia robiłam w świetle dziennym, ponieważ nawet przy użyciu lampy nie dałam rady uzyskać efektu jaki daje folia, znów się czegoś nauczyłam :-).

Jak się Wam podoba efekt szklanych paznokci ? Próbowałyście ?

7 komentarzy:

  1. Ale świetnie wyszły, połączenie różu z czernią i szkłem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zaopatrzyć w te folie. Bo efekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt, który uzyskałaś dzięki tej foli cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny efekt - mój mąż też się zachwycał Twoim mani :)

    OdpowiedzUsuń