sobota, 5 marca 2016

water marble z lakierem ARUAL nr 26

Witajcie
W końcu pojawia się zdobienie, a nie tylko recenzje, które ostatnio zawładnęły moim blogiem, ale przecież nie samymi zdobieniami żyje lakieromaniaczka, czasami czas niestety nie pozwala. Ale przecież nie będę narzekać, tylko zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.





















 Do zdobienia użyłam:
- lakier do paznokci od firmy Arual o numerze 26, którego znajdziecie --> tutaj,
- naklejki wodne imitujące water marble,

Naklejki w arkuszu prezentują się następująco:

 - karuzela z ozdobami, która pochodzi ze sklepu LadyQueen, a znajdziecie ją --> tutaj,


Jak Wam się podoba moje zdobienie ? a kolor lakieru ? Mnie bardzo dobrze nosiło się ten lakier oraz całe zdobienie, aż żal było zmywać ;-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zaopatrzyć się w taki kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdobienie przypomniało mi że też mam tę naklejki. Śliczny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek. Naklejki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda :) mam podobny kolorek z Safari :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zmyślne naklejki! :D

    OdpowiedzUsuń