czwartek, 10 marca 2016

ZILA nr 104 o nazwie Rodo - recenzja

Witajcie
Jako że dwa dni temu był dzień kobiet, przez niektórych obchodzony, przez innych nie, na moich paznokciach gościł bardzo kobiecy kolor czyli czerwień. Z pośród licznych buteleczek w tym odcieniu na moja paznokcie trafił lakier firmy ZILA o numerze 104 i nazwie Rodo. Pewnie zaraz się oburzycie, że piszę recenzję lakieru po dwóch dniach, otóż chciałam Was poinformować, że przedwczoraj to nie był jego debiut na paznokciach, ponieważ gościł on już na nich wcześniej.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć a później do lektury mojej opinii na jego temat:









Lakier ZILA

Dane techniczne:
 
- kolor (nazwa/numer): kolor czerwony, nr 104,

- wykończenie: shimmer,

- konsystencja:
typowa dla lakieru do paznokci,

- krycie: dwie warstwy, jedna cienka, druga grubsza,

- zmywanie: bez problemu,

- trwałość na paznokciach: po 5 dniach pojawiają się starcia końcówek, bez odprysków,

- pędzelek: zwykły, typowy, zakończony na prosto,

- pojemność: 8 ml,

- cena: 14,99 zł

- dostępność: sklep internetowy --> Drogeria.pl


Moja opinia 
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić opinią na temat lakieru do paznokci firmy ZILA o numerze 104, nazwie Rodo i pięknym intensywnym odcieniu czerwieni. Jak pewnie wiecie, aby pomalować paznokcie na czerwono muszę mieć na to ochotę i odpowiedni nastrój, jednak kiedy pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie już wiedziałam, że do użycia go kolejny raz nie będzie mi potrzebny specjalny nastrój, ponieważ lakier sam w sobie zawiera coś takiego, że nastrój sam się pojawia. Dzięki jego wykończeniu działa na manie bardzo energetyzująco, z nim na paznokciach mogę wszystko :-). Lakier mieszka sobie w typowej dla firmy butelce, o pojemności 8 ml. Butelka jest szklana, przezroczysta, ma kształt walca oraz czarną zakrętkę z pędzelkiem. Pędzelek jest typowy dla lakierów do paznokci, cienki, zakończony na prosto. Bardzo dobrze się nim nakłada lakier na płytkę paznokcia. Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, jednak podczas malowania nie ucieka z płytki paznokcia, pozostaje na miejscu aplikacji, nie zalewa skórek. Wysychanie lakieru jest jego kolejną zaletą, ponieważ cały proces odbywa się szybko, nakładam dwie warstwy lakieru jedna po drugiej, podczas malowania nie powstają smugi, nierówności czy bąble. Zmywanie również nie stwarza problemów mimo że lakier jest shimmerem. Trwałość lakieru na moich paznokciach to około 5 dni, a później pojawiają się starcia końcówek. 
Lakier ma swój urok, bardzo dobrze nosi mi się go na paznokciach, bardzo dobrze się z nim czuję i dodaje mi energii. Jeśli macie ochotę, aby dołączył on do Waszej kolekcji to zajrzyjcie --> tutaj.

Lubicie lakiery z shimmerem ? Jakie kolory z tym efektem macie w swojej kolekcji ?

10 komentarzy:

  1. Tworzy naprawdę świetny efekt :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny ;) Mi też ładny lakier na paznokciach poprawia humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny lakier, śliczny kolor i ten blask :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kobiecy kolor, idealny na jakieś eleganckie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście kojarzę markę, ale jeszcze nie mam lakieru Zila w swoich zbiorach. Kolor bardzo mi się podoba, raczej malowałabym nim paznokcie tylko na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń